Eiffel tower goes KingKong exotic!

Igår bakade ju jag i flera timmar... Ska man vara exakt tog det mig nästan exakt 4 timmar att bli klar med *host*skiten*host*!

Eftersom min Fina vän Frida gjorde ett så tufft Eiffel tower så ville jag också (helt ärligt försökte jag söka mig till något som skulle klå det men efter någon timme framför google gav jag upp..). Och eftersom jag var en härmapa var det tvungen att vara en apa på, eller gorilla! Eiffeltornet blev liiiite mer exotiskt med Kingkong hängandes länst upp och en elefant som håller utkik/vakt om polisen skulle komma!

Påminn mig dock om att jag aldrig ska bli hemmafru! För det var fesiken med svett, tårar och en jäkla ryggvärk senare som jag var klar. Men jag säger bara det.., blir jag galen någon gång och får för mig att bli hemmafru så påminn mig, påminn mig bara om den gången jag skulle göra Eiffeltornet. Då kommer jag snabbt som attan landa på jorden igen.






Före:


Efter!:

Kommentarer
Postat av: LCW (little chinese woman)

haha wow va duktig du är saffe! jag tror du skulle bli en bra hemmafru ändå hähäh'ä

2011-12-23 @ 14:33:47
Postat av: adina

Den här månaden har jag tjänat 350 kronor genom annonsen på min blogg. HELT GRATIS! Läs mer om det här: http://adinazz.blogg.se/2011/december/money-money.html#comment

2011-12-23 @ 19:18:45
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0