Fredag den 2 december 2011

(GAAAAAAAAAAAHHH!!  har försökt få upp det här darn inlägget i fasiken över 1 timme nu! Piss!)

Hej!

Jag är slut, död, kaputt? Hahah nejdå men det blev en väldigt sen kväll igår. Efter jobbet mötte jag upp Mattias på ett jam.., galet vad duktiga alla dansare var!! Riktigt fierce alltså. Började längta så sjukt mycket tillbaka till dansen..

Efter någon timme av det drog vi till Cafe 60, fikade tills stängning vid 12-tiden. Promenerade runt Stockholm till 3..(!) tog vi en biltur, letade vägar, lyssnade på musik och pratade. När jag var hemma? 05.30..

Men det var kul. Har inte träffat Mattias på hur länge som helst och nu åker han bort i 5månader..

Hahahaa vi hittade denna roliga gubbe på Strandvägen tror jag? (inte säker) men han såg läskigt verklig ut och var varm!!? Han hade säkert precis stelnat.. ;D



Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Låter som en bra kväll! :)

2011-12-02 @ 13:22:03
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0