Helgen!

Eftersom jag bara hade sovit i 4 timmar på fredagen så var jag riktigt trött men efter lite övertalning från tjejerna så fick Gabsgabby fixa en sminkning innan vi drog oss iväg mot en bar där det blev shottar!

Efter lite förkrök började vi röra oss mot södra teatern där releasefesten var. Vi lyssnade på ca 3 låtar innan vi drog. Killarna och låtarna var faktiskt bra men det var så mycket folk att det inte gick att röra sig. Landade på en annan bar där vi satt och snacka ett tag. Sedan kom Mattias och mötte upp mig och skulle köra hem mig men det slutade med en biltur hela vägen till värmdö/vaxholm, trött som jag var somnade jag redan i bilen. Efter nattkäk i sängen vaknade jag upp igen vid 4.

Det sög.. Skulle fixa en massa saker men hann inte så det var bara att börja fixa sig själv igen! Tyvärr rörde jag inte ens kameran igår, suger jag vet! För alla hade verkligen gått all in för burlesque-temat MEN jag får bjuda på några bilder från fredagen istället. :)


Jag och Mathilda, jäkeln på torsdag drar hon till sydamerika i 3 månader..


hahah GABS--> vi skulle leka ET!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0