Mage, rumpa och ben!

Damn vilket pass det var! Bästa hittills måste jag ju faktiskt dra till och säga! Svettades det gjorde vi minsann och kände, DET GJORDE VI! Who knows? Jag kanske talar för mig själv men jag var inte den enda som var ganska slut efter passet. :)

Ne men riktigt bra var det iaf, hur jag ska kunna sitta imorgon det är en helt annan femma..;P  Önska jag kunde köra detta varje (ok kanske inte varje men) varannan dag! MERA MERA MERAA!!

Efter träningen blev det som vanligt att snurra vidare till jobbet där resten av dagen kommer spenderas.. Skönt med jul-ledighet nu på tisdag känner jag! Bryta vanor som träna, jobb, träna osv.. Ska faktiskt bli härligt att få åka upp till mamma, syskon och vänner, verkligen julmysa och ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0