Måndag den 5 december 2011

Godmorgon!

Måndag igen! Veckorna går läskigt fort och helgerna.., ja man hinner ju knappt lägga märke till att det varit helger för att det går så snabbt?!

Nu kör vi igång en till vecka!

På tal om något helt annat, när jag var på väg hem igår så såg jag det sötaste paret någonsin. Dom gick och skratta, rodnade och gullade med varandra. Tell me if im wrong men det är inte ofta man ser par i 50 års åldern som fortfarande går och håller om varandra som om de var nykära offentligt? Därför var jag tvungen att ta lite smygbilder :)

Kärlek


Kommentarer
Postat av: M*

Hoppas du får en bra start på veckan!

2011-12-05 @ 14:26:57
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: mamzi

inte ofta min gosa, Det såg ju ut som Arne och jag ett par i 50års åldern som skrattade å log, puss på dig

2011-12-05 @ 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0