Glad!

Attans vad härlig tid det är nu! Visst att det typ är vinter, även om det inte kommit någon snö(??) vilket är underbart! Och visst att man blir trött och deppig och grinig och bara allmänt ofräsch..haha

Men jag är så glad! Jag har ett härligt jobb med roliga människor, världens bästa familj och som toppen på moset så har jag de mest underbara och vackra vännerna som alltid får mig att må bättre och skratta!

Förutom det så har jag en massa roliga saker att se fram emot nu när vi går in i vinterperioden vilket bara gör allt det tråkiga med vintern mycket roligare!

Så haha ja, dont worry! BE HAPPY!

(oj något blev fel med bilden såg jag nu i efterhand så att den blev gul? weird...)

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

Godmorgon hihi, ska du se julkalendern idag? :'D

2011-12-01 @ 06:48:23
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Alexandra Kjellman

Härligt positiv inställning! =)

2011-12-01 @ 07:08:31
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0