I cant wait!!

Åhhhh jag tror jag dör! Idag efter jobbet så ringde jag Frida, som bombade mig med peppsms, efter jobbet och pratade om våran resa! Så sjukt kul varje gång för vi blir så i extas att vi bara skriker, tappar andan, hittar andan, pratar i mun på varandra, skriker och så börjar det om igen! Känns helt overkligt! Det blir Kina och Thailand + ett till land!!

Vi vet ju att de kommer hända men det känns ändå så långt bort och som sagt overkligt! Så det blev att vi pratade i några timmar och försökte göra upp en lista med saker som vi ska försöka hinna med och göra! Vi var så borta när vi skulle skriva ner det att inget hänger ihop och vi glömde säkert en massa+ att jag var så glad att det blev med krattstil men det gör inget för här kommer den! (världens längsta mening i know!)

ÅHHH VAD JAG LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0