I dont wear orange

Igår så började jag och min gosa Lisa med att gå runt på stan i någon timme innan vi satte oss ner för att äta på kungshallen. Det blev någon timme med massa snack och skratt innan vi drog på bio. Filmen vi såg hette "Footloose" sjuuuukt bra film! Rekomenderas!! Efter det kände vi att vi fortfarande inte var klara så vi gick till vårat favorit-för-ställe där vi beställde in en flaska rosé och snackade mer. Efter det skulle Lisa hem till Åkersberga men vi ville ju inte avsluta kvällen så jag hängde på och fick min första utgång i berga..! Det var...INTRESSANT! Och riktigt roligt faktiskt! Hem till fislisa kom vi ganska sent. Och det kära vänner, det var gårdagen! Här kommer lite bilder.




DET KOMMER EN TILL HAPPYFEET!!!










(I dont wear orange är ett citat från filmen som jag och Lisa använde hela kvällen! Dock förstod ingen vad vi menade, vilket lite var meningen!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0