Jag dööör!

För korv! De som känner mig vet hur sjukt besatt och hur mycket jag älskar korv med bröd och sedan jag flyttade tillbaka hit i Sthlm så har jag ätit, ätit och ätit korv!

Finns underbar lammkorv som säljs överallt!? Och nu när jag skulle köpa med mig lite snabb lunch blev jag överlycklig då jag såg att de adr lammkorv!!

Ingen stor baddare som det finns på alla de andra ställena, faktiskt så har jag aldrig sett en sån liten lammkorv men attans vad GOD DEN VA!!!

Med andra ord hehe jag älskar det. :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Lamkorv.. Som i djuret lama eller som en lam korv, det är frågan...

2011-11-30 @ 13:18:42
URL: http://fridaericsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0