14 dagar kvar!

Ganska ballt egentligen, idag är det exakt 2 veckor kvar till vi tar med oss våra väskor och flyttar till Australien!? Har nog inte riktigt förstått det själv ännu, vad jag gett mig in på? Sakta men säkert börjar jag inse vad det är vi faktiskt kommer att göra, och ni ska bara veta vad lycklig jag blir av att tänka på det! Även om jag inte insett det ännu så är jag 100% säker på att det kommer bli ett jäkla äventyr!

Hakuna matata! Så med andra ord så kommer jag om 14 dagar redan ha boardat planet vid denna tid! Gaaaaahhhh liiiiihhh oooohhh aaaahhh!

Och ni? Ni är mer än välkomna att följa med mig på vårat äventyr på andra sidan jordklotet här!

ÅHH vad jag längtar! NEJ, nu ska jag sluta skriva!


 


Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en fin onsdag! :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-04-17 @ 22:39:52
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0