Fredag den 20 april 2012

Wehoo gomorrn!

Haha sitter på tunnelbanan nu och fryser, helt dyngsur. I Stockholm så verkligen spöregnar det.. Synd när det varit så fint väder de senaste dagarna men efter regn kommer solsken eller!?

Vaknade upp i god tid (trodde jag) av att en hund stod på mig och nosade i mitt ansikte. Steg upp, duschade, åt frukost osv. Fortfarande ute i ovanligt bra tid (ännu en gång, trodde jag). Sen kommer jag på att det är fredag vilket innebär att jag börjar tidigare! Och eftersom jag skulle hämta ut mitt internationella körkort idag var det bara att slänga sig ut i regnet.

Haha men promenaden till jobbet hoppar jag idag. Blev så kall och nerkyld så nu är jag här, på tuben!

Har ni några roliga planer för helgen?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg! :)

2012-04-20 @ 13:55:16
URL: http://nnatties.blogg.se/
Postat av: evelina

fin design! :)

2012-04-20 @ 15:17:48
URL: http://karhuside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0