Söndag den 26 augusti 2012

Hejsan mina kära och fina!

Vad händer här på andra sidan? Jo jag har jobbat på här i Airlie Beach i några dagar på andra sidan baren! Trivs i baren det gör jag minsann!

Mer än så har vi väll inte gjort? Legat vid lagoonen och solat OCH SÅKLART BOKAT biljetter till båten som vi åker ut på i övermorgon på tisdag i några dagar! Det kommer bli helt jäkla superunderbart tror jag minsann! Vi kommer, som jag nämnde innan, åka ut på barriärrevet, besöka öar, äta god mat, sola/bada, dyka, snorkla och mycket mer! Underbart!

Idag dock har jag inte gjort något i stort sett!? Efter några hårda dagar i baren och överhuvudtaget (det har varit en väldans stor helg här i Airlie) så sov jag i 12 hela timmar!? Inte sovit så länge sedan jag vet inte vad? Vaknade klockan 3 på eftermiddagen, fixade iordning mig och rum sedan nu på kvällen har Eke och jag varit ute och käkat middag samt tagit några öl! Söndagsmys!

Men nu är klockan snart 12 så nu blir det läggdags så man kommer upp imorgon och kan göra något!

Kos och klem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0