Fredag den 3 januari 2012 - Elephant Village!!!

HEJHEJHEJ hemskt mycket hej!

Idag har jag träffat, suttit på, spelat fotboll med, pussat och kramat elefanter!! Underbart! Vi drog ju iväg idag till Elephant Village här i Hua hin. Det är helt otroligt va mäktiga djur det där är! Vi fick rida på Lydia 18 år gammal och väldigt partysugen..! Sen lekte vi med baby-elefanten Sonkram! Här kommer lite bilder:


Redo  och livrädd! Sonkram träffade dock mig på låret så jag fick svårt att gå sen..HAHA!


Straffspark för babyelephant!
























Söta Sonkramh på 3 år!


Kommentarer
Postat av: LCW

åååh vad mysigt allt ser ut! jag saknar dig saffe, hoppas du saknar mig massor också men ändå att du har det bra (hähää)!! ses ganska snart!!!! längtar!!!!!!!!! :D

2012-02-04 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0