Lördag den 11 februari - Koh Tao

Tjenis alla fina!

Nu är vi äntligen på Koh Tao! Mitt nya favoritställe på jorden! Liten paradisö! Men sen sist.., vi drog från HuaHin till Koh phangan.. Den resan var jobbig! Iaf för mig. Hur som haver så tog vi oss till ön men väl där hade vi absolut inget boende och eftersom det var dagen innan fullmoon party så var hela staden fullbokad! Efter myyyycket tur och ca 5 timmar senare så hade vi boende. En massagestudio med 2cm madrasser och 24 andra inneboende. Men det var riktigt kul! Dock har alla våra jäkla bilder från Koh phangan med fullmoon party, när vi sprutar eld, strandbilder och allt annat raderas av en äckeldator från ön.

Igår kom vi hit till Koh Tao där vi nu kommer tillbringa några dagar. Världens mysigaste boende har vi också skaffat i en bungalowby. Går vi ut på balkongen och kollar ner ser vi poolen och en massa mysiga bungalows, kollar vi rakt fram har vi havet och mysigaste stranden.

Imorgon eller i övermorgon ska vi dyka. Jag kommer pissa på mig. Jag hatar fiskar.

Justja! Till alla er som har mitt thainr så är det borta. Tappade mobilen för ca 3 dagar sedan så jag återkommer med nytt nr snart!

Här kommer lite bilder efter att kameran blev överfallen av snuskthaidator och saker vi bockatr av på listan.

- Koh Tao, Koh phangan

- Spykatamaran båt


-Varit på Full moon party!

-Druckit en bucket

-Sprutat eld

-Hoppat eldhopprep

- Tagit ett nattdopp

-Bott på ett skitställe

-Festat tills solen gått upp

- (denna gäller tyvärr eller som tur är inte Frida) Fått foten brutalt uppskuren och suttit på thaimedic med strandläkare som opererade! Eller så var det bara ett djupt litet köttsår som thailäkaren lekte med. :)

Mamma och pappa.., JAG ÄR OK och jag LEVER!

 



 

 

 

 

 



  



 

  

Här har ni vår nya strand utanför vårt Hotell på Koh Tao. Så jäkla fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0