Måndag den 27 februari - Kina...

Hallojsan!

Nu är vi åter i Kina.. Attans rackare vad jag inte ville åka hem! Och det var faktiskt nästan så det blev. Vi trodde att vi vårat flyg skulle lyfta vid 22-tiden på kvällen men innan vi drog iväg på marknaden (där vi tänkte spendera dagen) så kikade vi tiden igen och då var det vid 19.15.. Sent kom vi fram och stängd var gaten när vi väl var framme! Men med lite tur (eller otur?) så kom vi på.

Jaja, sist vi hördes var vi i Malaysia. Bra shopping men inget mer. Hehehe tror att vi saknade Thailand för mycket! Men tillbaka dit kom vi den 19 och då blev det direkt Phi Phi islands. Riktigt vackert var det där precis som på alla andra öar med kritvit sand och klarblått vatten! Underbaaaart! På PhiPhi spenderade vi 3 dagar med sol, bad, snorkling och fest! Efter det så var det dags att röra oss mot bangkok för hemresa så efter 3 dagars shopping där var våran underbara resa slut.. Det har varit 5 helt otroliga veckor, vi har träffat så otroligt mycket fina människor, skapat otroliga minnen och jag har faktiskt absolut ingen lust att komma hem! MEN!! I'll b back soon!!

Men hem kommer jag för nu är vi i Kina för byte av flyg och väntar.. Denna gång i 13 timmar.. Även känd som världens kallste flygplats.. Helt otroligt vad kallt det är!!! Så nu blir det sova en stund innan vi hoppar på flyget hem till Sverige. Nästa gång vi hörs är jag nog i Svealand och tycker synd om mig själv! Heheh

ABSOLUTE YAAA YEESSS SWEDEN... or not..!

Checkat av:

- Lekt med en apa som bet mig.. Av kärlek såklart!

- Käkat glass på Swensen's

- Varit på Maya Bay och låtsas hängt med Leonardo D

- Haft en Boaorm runt min hals

- åkt berg- och dalbana inomhus

- Snorklat



(skit devote! Den där jädra rutan till höger!! Snodde bilden som Frida la upp för att jag inte orkade ladda upp förut och nu snodde jag igen för att det inte går ladda upp här i Kina.. Dumma ruta!)


Kommentarer
Postat av: gabs

har saknat dig saffe! blir kul att få tillbaka dig, var rädd att förlora dig till thailand heheh...

2012-02-27 @ 14:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0