Onsdag den 29 februari 2012

Sawasdee!

How u doing? Själv sitter jag här, påklädd, och mätt. Vaknade upp vid 7. Tror helt ärligt att jag aldrig vaknat vid den tiden utan väckarklocka tidigare?! Jaja sen dess har jag städat, ätit frukost, duschat, fixat mig osv!

Gårdagen gick jag bara runt för mig själv i lägenheten, tvättade, packade upp och tyckte riktigt synd om mig själv haha! Vaknade ju upp utan min Frida, utan sol och hav och utan att gå till 7eleven och köpa våran thaifrukost samt utan en massa thaiar och underbara människor runt mig...Men men snart är jag nog iväg igen!

Nu ska jag dra tummen ur röven, byta om en gång till? vette fan vad man ska ha på sig när det är så kallt, tar tillbaka det jag sa innan om ingen snö för det finns det, och sen möta upp fina Gabs och Frida som jag inte träffat på 5 veckor nu! :D







Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: your biggest fan ( gabs)

är det inte dags att börja uppdatera bloggen lite mer nu när du är hemma? helst typ hundra inlägg om dagen!!!!111! kan inte få nog av din blogg, älskar den så mycket!!!! :D:D:D <3<3<3

2012-02-29 @ 18:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0