Bilder +film från gårdagens aktion!

Här kommer lite bilder +en film från gårdagen! Såg nu när bilderna skulle upp att det blev i riktig sk*t-kvalitet men men det får vara som det är helt enkelt! Filmen är från Amnesty där jag är med i slutet, eller min rumpa är med i slutet när jag lekte hjälte och "räddade en fånge"!



En sann hjälte måste jag ändå säga att jag var! :P




Här skrev man på uppropet (inne hos fången)

En glad Gabs! Bakom henne kunde man skriva på och låsa upp den stora skärmen på stureplan men det blev inte så bra på bild :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=164692050

2012-01-12 @ 15:01:13
Postat av: Sandra

Hejsan vilken otroligt fin blogg du har!



Jag vill inte verka desperat men jag behöver all hjälp jag kan få för att få så många röster på min son som deltar i en fototävling, så därför har jag nu ordnat en tävling för att belöna er samtidigt som ni belönar mig genom att ge eran röst!



Så gå in på länken (länk till min blogg, till detta tävlingsinlägg) och delta.

http://sandracederbom.blogg.se/2012/january/super-enkel-tavling.html

3 JÄTTE ENKLA saker behöver du göra och du har chansen att vinna ett presentkort på nelly.com!

Kom ihåg du har då gjort en god gärning, genom att hjälpa mig, det är enkelt!



Ha en fortsatt kanon dag!

2012-01-12 @ 16:11:11
URL: http://sandracederbom.blogg.se/
Postat av: KNORKAN

Hej vill du vara med och tävla om ett valfritt smycke från hoof store? :-) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0