Måndag den 9 januari 2012

Hejsvejs alla glada!

Det är en väldigt sliten Safia som nu sitter här och skriver. :) Jag förstår inte detta? Jag ligger och vilar, sover mycket, dricker mycket te, äter mycket vitlök (ok inte bara sliten Safia utan även lite snuskig), knarkar KanJang och allt annat man kan göra för att bli frisk men ändå så blir det ingen skillnad!?! Hahaha oj det här börjar mer bli en blogg nu där jag deklarerar hur sjuk jag är! Men men jag är ju det. Pratade med storebror nyss också och han är likadan så jag är ju inte den enda..

Ne nu ska jag för första gången på 3-4dagar försöka ta mig ut ur lägenheten, de blir kul óch se om jag orkar de 100m som är till affären. Måste handla mat och halstabletter!



Back 2 chilln! Ha en go dag!

Kommentarer
Postat av: Julia

-gullig blogg! hur mår du då?

KRAMAR!:D

2012-01-09 @ 19:30:56
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Älskar ditt hår! :)

2012-01-10 @ 07:48:01
URL: http://alexandrapakarinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0