Onsdag den 25 januari 2012 - Hua Hin

Hej alla mina kära där hemma!

Nu ska ni få ett inlägg att läsa! Vart var vi sist? Juste KIINA! Ja.., det där med kina tror jag inte riktigt är min grejj? Och sen har dom världens kallaste flygplats ever! Minusgrader.. Men jag och Frida spenderade de 11 timmarna vi var där med att racea runt i en kundvagn i "icke-rumpanpassade" kundvagnar! Sen tappade vi såklart bort oss.. Men vi fick sova en timme (det var så kallt att det inte gick mer) innan vi skulle på nästa flyg.

Det flyget fick jag heller inte någon sömn på men medans Frida sov träffade jag de enda två andra svenskarna på flyget så det blev kortspel med grabbarna för att fördriva tiden som var över innan vi visste ordet av!!

Väl framme i Bangkok var inte våran bokade taxi-driver där så snabbt som attan fixade vi en ny och började resan mot Hua hin. Enda lilla problemet var att våran taxi-driver var en gammal, galen och fullständigt fartgalen liten man... Vi trodde våra dagar va räknade många gånger.. Plåten satt knappt fast med däcken och ja, dom... dom gled på vägen men framme i Hua hin var vi 4 på natten.

6 timmar senare väcker Frida mig för att vi skulle till poolen. Några timmar spenderades där sedan storhandlade vi, svirade om och drog ut! En rolig kväll som slutade i poolen!

Idag har vi fixat mopeder och varit på stranden. Nu ska vi fixa käk och sen får vi se!

Tyvärr så funkade det inte att koppla in kamerafan (Min kamera som vi använder nu här nere för att vi inte ska få tusentals av samma bilder:)) i datorn och få upp bilder (får fixa det imorgon..). Hur som haver funkade det med Fridas så det får ni kika på så länge! Oj jäklar vilket inlägg det blev!




 
 

  

  
 Kina!











Från igårkväll! Vi har hittat världens godaste cider!! Aldrig smakat någon så god! Smakar som godis!




Vi hörs snart igen! :D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0