Söndag den 29 januari 2012

Hejsan mina vänner!

Nu var det några dagar sedan jag kikade in här sist! Och det beror ju på hur attans kul vi har här! Dagarna spenderas på stranden, eftermiddagarna på olika marknader (hittills har dom spenderats där iaf) och jag kan ju säga att vi gjort en hel del fynd!

Jag hoppas verkligen att jag fått färg, man känner sig asblek bland alla thaiflys och turister! Vi har även varit ute några kvällar och kollat in vad Hua Hin har att erbjuda!

Jaja tillbaka till nuet! Känner att jag är en jäkel på att babbla på! Idag har vi, i vanlig ordning, legat på stranden och pressat och vi skulle egentligen ha Kite-surfat men det blir imorgon istället! Gaaaalet kul det kommer bli! Dvs om jag överlever! Visar bilder då!

Ikväll ska vi ta någon drink innan vi kör fish-spa, jag behöver nog det för att våga!

Ska försöka hinna slänga upp några inlägg nu så ni får hänga med på allt kul. :)

Här kommer lite bilder från dagarna som varit! Varning dock för väldigt vita sådana då det var första dagarna!








Det kinesiska nyåret har och firas ganska stort här nere och super är ju det för oss för det betyder REA! haha!



Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0