Onsdag den 6 juni 2012

Hejsan kära!

Hoppas det mås bra i Svearike! Här är det som vanligt toppen och jag kan inte sluta trivas!

Imorse gick vi upp klockan 5 för att hinna promenera högst upp på en kulle här i Bowen och kolla på soluppgången. Jäklar vad magiskt fint det var! Helt underbart! önskade att jag kunde dela med mig av det med mer än bilder för bilderna gör inte verkligheten rättvisa över huvud taget (visar biler strax!).. Men otroligt vackert när man såg ut över havet mot svarta berg i horisonten. Tydligen så tajmade vi det bra för helt plötsligt var nästan hela hostelet där för att kolla på när Venus åker förbi (händer väldans sällan typ var 7-10år?)! Så riktigt mysigt hade vi det. :)

Gårdagen spenderades med vår hostel-familj på stranden där vi spelade vatten-rugby, kastade frisbee, solade och lekte en massa!

Ahh, läser vad jag skriver och kan fortfarande inte förstå att det här är vårat hem nu. Vår vardag? Hur ballt är inte det? Bara en sådan sak som att det faktiskt är vinter här men vi hänger på stranden?! Känner mig sjukt bortskämd och lycklig! Love life!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0