Fredag den 23 mars 2012!

Hejsvejs!

Igår hade jag fullt upp med att ja jag vet inte? Göra allt och inget? :D Hur som haver så är det helt underbart väder idag med och ännu en dag måste jag sitta inne!!! Gaaaah önska jag kunde sitta ute och jobba? Igår när vi skulle skynda oss ut på lunchen för att fånga lite solstrålar så.., försvann dom.. Typiskt turen man har va? Hahah det blev lite kyligare och solen kröp undan men ut gick vi ändå!

Idag efter jobbet så åker jag och min favoritgabs iväg (rymmer! maha) på en liten mini-kärleks-weekend! Mys! Berättar mer sen ;)

Ut och festa, sitt inne och mys, åk iväg på äventyr eller bara gör vad ni vill för nu är det fredag och helg!











Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0