In the hand :)

Det var ju så fint väder idag på lunchen så vi bestämde oss för att gå ut i solen..BIG MISTAKE! Askallt var det och frost på marken men vi hade kul! Gabs drog fram kameran och sen var det bara att sätta igång och leka innan vi frös för mycket. :) Jag hade ju till och med på mig en tjocktjockjacka men tro på fan att jag frös? Det var ju 14grader bara för någon dag sedan? Nej, jag har på mig en tjockjacka...Inte ok! Hehe...

 

Det var iaf det! Här kommer några bilder:

 

 

Fina Gabs!






Frida är så liten så när jag blir trött på henne slänger jag bara ner henne i handen :P


Sen när jag blir trött på att ha saker i handen så brukar jag hoppa upp i Gabs hand och leka cool med henne ;)

Kommentarer
Postat av: gabs

hahahaaha!!! COOOOaL!!!! vi ä så roliga

2012-03-06 @ 21:51:51
Postat av: Skönhetsbloggen!

Haha härliga bilder!

2012-03-07 @ 12:50:34
URL: http://frida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0