Måndag den 5 mars 2012

Hejsan!

Gårdagen spenderades med att ta det lugnt hemma då jag hade sådan huvudvärk/migrän? Jaja sånt händer! Förövrigt..., vad mer? Nej det händer inte så mycket nu.. Som jag sa innan så blir jag alltid lite ledsen när jag kommer hem efter att ha varit utomlands så därav att jag inte har något roligt att skriva. Har mest gått runt hemma som en mes och tyckt synd om mig själv men nu ska jag försöka ändra det så gott som jag kan!

Sen så är det ju så att jag bara masar mig upp på vardagarna till jobbet osv men men! Which leads me till nuet. jag sitter nämligen på jobbet! Snart är det lunch och sen utbildning så jag ska fortsätta arbeta här. Tänkte bjuda på lite låtar som spelades mest på resan bara för att! Enjoy!












Ha det gött idag!

Kommentarer
Postat av: seperti

Härliga låtar

2012-03-09 @ 11:35:30
URL: http://seperti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0