Söndag den 27 maj 2012

Hejsansvejsan!

Hur har ni det därhemma? Vet faktiskt inte för ni är attans dåliga på att kommentera vilket det är jättekul när ni gör! Det är ju ändå en liten radda med mina nära och kära som kikar in här så när jag ändå kämpar med att uppdatera er så får ni jättegärna slänga iväg en kommentar då och då och uppdatera mig med!

Idag är det iaf första dagen på en vecka då solen hittat tillbaka hit till blowinBowen! Det har nämligen varit riktigt kallt och regnat i en hel vecka nu! Men hela kommande vecka ska det vara fint och höga grader som vanligt igen! Då blir det äntligen stranden igen! Det är det man gör här om dagarna då man väntar på jobb och vi har faktiskt det riktigt kul där med allt från upptäckaräventyr och grillning med palmblad!

Vad vi har gjort under denna vecka? I onsdags var det en väldigt stor och betydelsefull rugbymatch mellan Queensland och New South Wales.. Som det tydligen är obligatorisk att titta på om man befinner sig i Bowen..hehe! Självklart vann QLD haha och det firades stort i hela Bowen den natten. Sen har vi bara bakat, kollat på film, bakat och bakat! Morotsbröd är våran nya specialitet och riktigt gott blir det!

Hmm..., mer kan man nog inte säga förutom att vi är friska och krya och trivs väldans bra här!

Sen vill jag bara avsluta med att önska min vackra och underbara mamma samt alla andra mammor ett riktigt stort och härligt grattis på morsdag!


image description

Pusspuss!

 


Kommentarer
Postat av: maaaaaama

min Safia kanske man kan få recept på brödet har inte bakat morotsbröd give me!!!!! tänk att vi fick 3d. värme, igår låg vi i Fålatjärn o solade ca.25gr. men idag ett helevete igen med blåst o 7-8gr. i övriga sverige är det fint jäkla jemtland. Har sem. i en v. sen min lediga 1v.så hoppas det inte blir skit hela 2v. åker till stockholm annars älskar dig mest (Fattade du nu att det är aus.som e bäst det har jag ju sagt)

2012-05-28 @ 08:51:16
URL: http://safiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0