Måndag den 10 september 2012

Nemen tjeeeeeeeeeenare!

Här har jag det bra kan jag uppdatera er om! Njuter till fullo varenda dag då jag har underbara vänner, härligt jobb, superfina jobbkamrater och vackert väder med tillgång till både strand och lagoon varenda dag ett steg utanför dörren!

Ne det finns inte mycket mer att önska sig förutom min familj..! Saknar er otroligt!

Så vad har jag gjort då sedan mina kompanjoner åkte? Jodå jag har hängt med min fruga Tenille a.k.a T-burger! Vi har legat på stranden, vid lagoonen, hängt i träd, chillat med vänner, haft romantiska middagar och dragit ut på en hel del galna utgångar!

Den här veckan kommer även en kompis från Mackay och hämtar upp mig och några tjejkompisar och kör oss till Mackay för en liten shoppingresa!!! Kan behövas då jag inte ens har ett par skor kvar?! Haha!

Så jag lever och mår rackarns bra kan jag lova er därhemma!

 

Nu ska jag slänga mig i badkaret, bli ren och sedan möta upp tjejerna för lunch/middag!


Pusssochkramchokladbanan!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag saknkar dig va glad jag är att du har det bra, må gott i solen puss puss puss

2012-09-10 @ 10:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0