Måndag den 17 juni 2013 - Helt underbar vecka!!

Hej fina!

Vilka helt galna 3 dagar det varit!!?
Förlåt för sketen uppdatering men jag har haft det så otroligt bra!

En helt fantastisk vecka! Kunde inte ha önskat en bättre semester med min andra halva! Vi har varit överallt, från Lismore, Kyogle och Byron till gold coast och brisbane, samt gjort en jädra massa saker!

Hur som haver så ska jag berätta vad vi gjort det senaste kaotiska men underbara dagarna!

I lördags steg jag, Jiah och Griffin (Jiahs bror) upp tidigt och begav oss i bilen upp mot gold coast för att möta upp min fina vän Simond!

Väl framme efter en dunderfrukost så åkte vi till Movieworld!! Där vi spenderade dagen med Batman, superman och många fler, åkte massa bergochdalbanor, karuseller och annat barnsligt roliga aktiviteter!

Efter det var det dags för mig och Jiah att gå skilda vägar för en natt! Medans han åkte tillbaka söderut för att träffa sina vänner stannade jag med Simond för en galen utekväll!

Och galet blev det också! Det är alltså här kaoset börjar..! Vi börjar kvällen hos Mondy (Simond) och drar sedan till ett hotel varefter vi drar på en nattklubb och dansar rumpan av oss! Kvällen slutar med att jag går hem själv och kan inte förstå vart Mondy är..

Sover kanske 3 timmar innan det var dags att vakna upp och börja åka till flygplatsen. Som tur va så hade Jiah klarat sig på tåget klockan 4 samma morgon och var påväg till Brisbane där planet skulle gå ifrån.

Jag däremot låg kvar i sängen och fick mer och mer panik då Mondy fortfarande inte fanns någonstans och oanträffbar..

Tog mig iaf (utan många timmars sömn och nästan noll batterier på telen) på tåget och var äntligen påväg till flygplatsen. Men då får jag veta att mitt hjärta hoppat av tåget i Brisbane och nu pga av en massa dumma anledningar inte kunde komma på tåget igen.. Vilken jäkla dag tänker jag.., men efter en hel del trixande kom vi äntligen fram till flygplatsen.

Kan någon gissa vad som då händer? Jo precis, planet var inte bokat för söndag den 16 juni utan måndagen den 17.. Så hade alltså helt fel dag. Utan sömn och väldigt sönderstressade var detta inte alls goda nyheter!

Men vi vände på det, vi fick trots allt spendera en hel dag i underbara Brisbane så vi åkte tillbaka till stan och checkade in för natten!

Helt grym dag och natt hade vi tillsammans i Brisbane innan vi idag tog tåg, flyg och färja hem till Airlie Beach!

Jiah blev inkallad till jobb så fort som vi landat och jag har hängt med min fina Zar, pratat strunt och bakat pizzor hela eftermiddagen/kvällen!

Nu är jag så trött att mina ögon stänger igen sig hela tiden och jag kämpar för att hålla dom öppna!

Har hur mycket som helst galna, fina och vackra bilder tagna från min vecka tagna med min nya superkamera som kommer upp nu i dagarna.

Har inte tagit några bilder med iPhone så tills dess får ni vänta och nöja er med denna fina bild härunder på mitt hjärta och mig på flyget hit!

Oj juste, Mondy är helt ok och kom hem inte långt efter att jag börjat göra min väg till flygplatsen!

Nu måste jag sova, Godnatt mina små larver!


Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0