Söndag den 23 juni 2013 - längtar redan

Hejsvejs fina!

Ligger i sängen ännu en gång och funderar på en uppfinning som kan transportera mat till min mun på mindre än två min, vad än jag beställer. Kostnadsfritt såklart..! Riktigt hungrig nu..

Det har varit två ganska hektiska dagar med jobb och midsommarfirande osv men kul har det allt varit. :)

Fast även om jag sysselsätter mig så mycket som det bara går så kan jag inte hjälpa att längta tillbaka till då vi var på semester. Bara sitta på stranden i Byron Bay på eftermiddagen och inte ha ett enda bekymmer i världen..! Okok vet att det låter galet då jag faktiskt bor i ett tropiskt paradis men kan inte sluta längta bort haha!

Nu längtar jag bara till nästa äventyr som kommer komma snart! Ett om ca 2 1/2 vecka och det andra om ca 3-4 veckor!!! Uhhhh längtar så!!

Ne nu, MAT FÖRST SEN GYM OCH DUSCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0