Tisdag den 18 Juni 2013 - Gym!

Godmorgon små hjärtan!

Vaknade upp för någon timme sedan och har sedan dess bara legat och degat i sängen.. Men nu jädrar så ska jag upp och hoppa! Safia ska nämligen iväg till gymmet! Jodå ni hörde rätt!

Vi har levt ett så otroligt destruktivt liv här i Airlie Beach. Då vi sover under dagarna, äter max en gång om dagen om ens det, aldrig ser solen och verkligen aldrig tränar eller gör något med våra liv. Så under våran semester så bestämde vi oss för att ändra på det! Vi åt under veckan 3 eller mer gånger om dagen, var uppe tidigt varje morgon samt gick och la oss i anständig tid, drack våra superdunderjuicer varje morgon och var iväg på en massa aktiviteter.

Och det tänker vi fortsätta med! Kommer att bli riktigt svårt då vi fortfarande kommer jobba natt men om vi vill så ska det ta mig tusan gå!

En av mina nya regler är att jag måste gå upp senast 12 varje dag, gå på gym och sola! Klockan är nu nästan 10 så jag är uppe i tid!

Puss och kram chocklad banan!


Bilderna är från igår då jag och Zar gick och hälsa på våran vän Kasche som jobbar på Dominos och vi hoppade in i köket och gjorde våra egna superpizzor!! Såååå gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0