Tisdag den 7 Augusti 2013 - Lets Do this!!

Hoppla hoppla!!

Tänkte bara kika in och säga hej! Har legat på stranden hela dagen och nu bär det av mot gymmet igen för ett step-pass.. Haha vet inte riktigt hur det kommer gå då jag har problem att röra mig idag. Sådan fruktansvärd träningsvärk... :( Men det är bara att tåga på! Hoppla hoppla!!!!

Honey eater hike, WE DID IT!

Vi vandrade, vi svettades, vi började nästan tjaffsa, vi sjöng, vi svor (ok mestadels jag..!), vi sprang och tillslut besteg vi THE mountain!

Med den här utsikten så var det sjukt värt hela vandringen och allt svett! Så himla vackert.. Fina lilla paradis!

Måndag den 5 Augusti 2013 - GO GO GO!!

Men hej för tusan!!

Min kropp värker! SOM BARA DEN HAHA! Efter vandringen i lördags och gymmet igår så värkte min kropp ganska mycket.. En aning mycket träningsvärk skulle jag vilja säga. Men det är fortfarande inget jämfört med vad jag känner nu! Jag och min manager från jobbet gick på ett pass som heter Cardio pushbox kickboxing somtething something! Och jävlar vilket pass det var! Svettades som en gris! Pushade mig själv över min gräns och mycket längre! Trodde faktiskt att jag skulle dö där ett tag men jag kämpade på och gjorde hela passet! Känner mig som en kung nu!! Imorgon ska jag och mitt mongo upp tidigt och gå på en ny hike tillsammans och på kvällen blir det ett step-pass på gymmet igen!

Förutom det har jag haft en ganska mysig dag med mys på stranden med min fina och Lunch vid lagoonen. :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan ett tag till, kolla på The Big Bang Theory och vila innan jag börjar jobba vid 12.

Söndag den 4 Augusti 2013 - We climbed, we saw, we concurred!

Hejsan!!!

Känner att jag har enorm energi idag!! Igår nämligen så bestämde vi oss för att inte vara bajskorvar helt enkelt! Så vi steg upp i tid på morgonen, städa och tvättade och sen, ja sen.. Vill ni veta vad!!? Vi besteg ett berg! Egentligen ville ju jag bara ha en cool bild med översikt över hela Airlie Beach. Och jag tänkte ju aldrig att det skulle vara en riktig galen 2timmars helvetes hårdträning för rumpan och alla muskler i kroppen. Vilket det var! I och för sig borde jag ha fattat det då det bara är fitnessfreaks som har lagt upp bilder på Facebook och pratat om det..haha!

Hur som haver besteg vi berget och vilken otrolig utsikt det var! (Laddar upp bilder ikväll!) Svettiga som aldrig förr tog vi oss hem igen och efter en dusch gick vi ut på middag. Mitt Mongo till pojkvän har en kompis som precis har öppnat upp en restaurang så dit gick vi! Dreglar bara jag tänker på det!!! Vi båda beställde Surf n Turf vilket är en mega-stek med räkor osv på med potatismos och grönsaker! Pappa du skulle älskat det!!

Sen drog jag iväg och jobbade och efter ca 4-5 timmars sömn väckte mongot mig för gym! Juste ni hörde rätt! Nu jäklar! Så kom precis hem efter en timmes hårdträning på gymmet. Nu blir det att svira om till bikini och dra ner till stranden för ett dopp i havet!

Torsdag den 1 Augusti 2013 - Sholahopp!

Hejsan små bajsare!

Ligger här hemma i soffan och bara njuter av att vara ensam hemma för en gångs skull! Alla i huset är antingen ute och festar eller jobbar.

Vilka dagar det varit! Sist vi snackades så var det ju söndag och efter som jag var på ganska dåligt så var planen att jag skulle hem, duscha, packa väskan och bara ha lite Safia-tid för mig själv och bara vila upp mig inför resan efter alla fyllor!

Fast jag känner ju mig själv. Inte vill väll jag vara själv då jag är på dåligt humör inte! Som tur var så fick jag sms av mina svenska tjejer om att gå ut! En drink tänkte jag men tusan vad roligt vi hade och vips så var vi riktigt packade! Slutade upp med att jag blev jagad hem av någon galning som ville droga mig! Men hem kom jag och flyget gick ju vid 8 på morgonen då dumma Safia fortfarande var full då hon packade väskan men jag och Alana tog oss till Brisbane!

Flygresan dit var nog den värsta jag varit med om i mitt liv så när vi kom fram ville jag egentligen bara sova men vi ville ju inte missa Brisbane så vi gick på upptäckningsfärd i några timmar innan Agwa-festen som vi kom dit för började!

Riktigt roliga dagar och kväll hade vi där! Sen dess har jag bara tagit det lugnt i två dagar nu :) Imorgon blir det tillbaka till jobbet men det är ju som sagt inte fören imorgon så tills dess, njuta och vila!!