Last night out

Igår började vi att fixa oss efter en dag på stan med mycket shopping. Det blev en hel del nytt, bland annat 2par skor, väska, jeans osv...

Jaja i varje fall gjorde vi oss redo för en kväll ute! Första stoppet blev Hattori där min bror och hans vänner annordnade månadsklubben! Sist jag var där hade jag riktigt roligt och denna gång också! Riktigt skön musik så några drinkar, shots och danser senare rörde vi oss neråt i stan till Laroy. Där skakade vi våra lurviga fram tills stängning då det blev nattkäk och lejonprat(av någon anledning sätter vi oss alltid och pratar på lejonen på drottninggatan då vi är ute), innan vi landade hemma i sängen klockan 5..!

Tog inga bilder alls nästan. Eller jo, de första 20min av kvällen så här kommer dom! :D




Lisa källsorterar!


Oh yeah strike a pose...eller?! ;P




Snedast vinner.


På hattori och även typ sista bilden som togs. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0