Söndag den 6 nov 2011

Hej!

Nu tänkte jag börja blogga igen med helt ny start här! Min familj och vänner har tjatat ett tag på att jag ska sätta igång igen så nu åker tummen ur rumpan så ni får följa mitt lilla liv här i stockholm!

Har suttit och pillat nu ett tag på designen, det fick bli den gamla headern och resten av allt som ska fixas.., ja det får helt enkelt bli en annan gång för just nu orkar jag inte mer pillande.

Men jag kör på i samma stil som förut, dvs jag kommer skriva om det som faller mig in och det som jag älskar att göra. Eftersom att resa, vara med familj och vänner samt träning är det jag älskar mest så kommer det bli en del sånt!


Från förra helgen då jag var uppe och hälsade på i ÖSD för halloweenfirande. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0