Onsdag den 25 april 2012

HEJ ALLIHOPA!

JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG BARA VILL SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER! Hahaha nejdå men det är en tjej på riktigt bra humör som sitter här på jobbet! Träningsvärken gjorde sig påmind imorse rejält så det blev ingen sådan idag! Får nöjja mig med mina 5km till jobbet och 5km hem! Hade ju planerat att vandra runt på stan idag innan jobbet men det gick inte riktigt enligt planerna så istället fick jag stressa iväg till jobbet! ...Jag och komma iväg i tid haha! :D

 

Men solen skiner, det är varmt och jag är glad!

 

Idag så är det sista utbildningsdagen för mig! MIN SISTA UTBILDNING?! (Vi har utbildning på jobbet varje onsdag) Det ska bli både sorgligt och roligt! Jaja nu ska jag sluta babbla! Ha en riktigt härlig dag! ♥

 

Dagen till ära har jag på mig mössa! Första gången på kanske 2år? Och detta gör Safia då det är varmt ute haha! Smart..;)

 


Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

2012-04-25 @ 14:27:08
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0