Mandag den 9 juli 2012

Godmorgon!
 
Har ar klockan 3 pa natten och vi kom just hem fran ett nattskift. Ett valdigt tidigt avslutat sadant. :) Och nu tio timmar senare sa har vi klarat av varat andra! Och det gick rackarns bra om jag far saga det sjalv.
 
Forsta passet gick faktiskt ocksa himla bra forutom att det var sa kallt att det kandes som min sista stund var kommen...! Men jag tycker detta med nattskift funkar an sa lange!
 
Annars da? Har haft nagra harliga, stanna-uppe-och-var-vaken-hela-natten-natter/dagar! Nu har vi precis fixat kak och ska snart slanga in en filmrulle nar sportnordarna kollat klart pa deras tennis!
 
Jo juste, det ska jag inte glomma, jag har nu fixat ny mobil med nytt abonnemang! (Min forra tele slutade fungera) Sa nu kan man na mig igen och som ett stort + sa har jag nu aven internet i mobilen!! Underbara teknologi haha! Men inte sa underbar att man kan ha svenska bokstaver! :D
 
Pusspuss!
Trackback
RSS 2.0