Tisdag den 10 juli 2012

(Detta skulle publicerats imorse men då gick det inte!)

Goddag! Har precis startat dagen med att hoppa ur sängen, slänga mig i duschen och nu ligger vi i våra sängar igen och lyssnar på vår underbara vän Johns musik.. Helt ofattbart grym är han med gitarren och rösten är otrolig den med! Idag ska vi få tummen ur röven och göra lite saker.., fixa med löner och deklaration(??!) samt lite annat.

 

Eftersom att vi sov och lagade matlådor hela dagen igår så ska det bli skönt att göra något. :) Synd bara att det spöregnar.. Regn = inget jobb för oss = inga pengar = inte bra! Haha!

 

Ne nu ska jag sluta skriva onödiga saker! Frukost nästa!!

 

(*I skrivande stund*)

Från frukost till natt! Just nu ligger vi i soffan och kollar på Bourne supremacy för att hålla oss vakna några timmar till (klockan är 01:50) innan vi kan gå och lägga oss. Det spöregnade hela dagen idag med så det blev inte så mycket gjort denna dag heller. Nu hoppas vi bara att vädret blir fint snabbt som tusan så vi kan börja jobba igen! Godnatt! Eller det kanske blir godeftermiddag i Sverige? Nej. Godkväll blir det nu bestämmer jag! Ha!

Puss puss

 

Frida, jag och Marina på midsommar! 


Kommentarer
Postat av: mamzi

hjälp vad jag längtar efter dig närjag ser dina bilder undrara hur länge jag kan hålla mig fr. dig puss puss puss

Svar: Åhhh mamma! Längtar efter dig som bara den jag med! Pusssss Pussspusss
Safia

2012-07-10 @ 21:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0