Fredag den 14 september 2012

Herregud i såg just när jag skrev rubriken att det redan är september? Kommer ihåg när det var maj? Tiden susar förbi alldeles för fort här borta! Men vad är det man säger "tiden går snabbt när man har kul!"

Hur som haver är det iaf precis det jag har! Känner mig så lyckligt lottad som får och gör detta. Helt otroligt vad jag trivs med livet!

Och när vi ändå snackade om tid...HERREGUD JAG FYLLER TA MIG TUSAN 20 PÅ TISDAG?!!? När hände det att jag helt plötsligt levt i 20 år? Är det meningen att jag ska känna mig vuxen nu eller? Kommer ju som inte att vara tonåring längre hah!

Men det ser jag verkligen fram emot. I helgen så blir det jobbjobb i baren och på måndag kommer en vän till hit för att hämta upp mig och 3 av mina vänner för att ta oss på en mini-roadtrip till Mackay där vi ska shoppa loss, förmodligen stanna en natt och ha kul innan vi åker tillbaka på tisdag då ett hejdundrandes jädra firande sätts igång med middag, drinkar och fest!!! Kommer bli helt och håller super!

Lägenhets-jakt pågår också för fullt och igår var vi på 2 lägenhetsvisningar. En av dom blev vi helt och hållet kär i. Har vi tur kanske vi har hittat en annan, som har perfekt läge, genom en kontakt.. Mer om det får vi reda på imorgon. Hoppas hoppas hoppas!! Det är helt galet vad svårt det är att finna lägenhet nu när högsäsongen börjar ta fart. Alla letar lägenhet..!!! Men Ne nu hoppas vi istället! ;)

Det var det jag hade att säga! Over Nd out! Pusssssss!

Mina så otroligt hemskt fina för någon kväll sedan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0