Lördag den 15 september 2012 - Getting ready!

Godmorgon mina små svampar!

Ligger i sängen och degar vilket jag verkligen inte borde! Men det gör inte så mycket för om en stund ska jag slänga mig i duschen, tvätta all smutstvätt, fia lunch, möta upp några vänner vid lagoonen och sedan innan jobbet väntar en skypedejt med MAMA! ÅHH längtar!

Igår innan jobbet satt jag och Tenille i timmar och fyllde i papper för att ansöka om lägenheter, fy vilket slitjobb hahah! Men klar blev vi tillslut och på måndag eller tisdag får vi besked...HOPPAS! Det skulle ju bara vara världens bästa födelsedagspresent!!!

Det var förövrigt en riktigt stor kväll igår och dra mig baklänges vad mkt folk det var i baren!? Vi hade en stor australiensk hiphoppare/rappare som spelade. Jag gillar verkligen då det är fullt ös! ;)

Så nu är det bara att sätta igång med alla måsten! Kommer ju kännas sablans skönt då allt är gjort och rent.


Puss och kram chockladbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0