Tisdag den 4 september 2012 - Whitsunday Islands!

Här kommer en bildbomb från våran Whitsunday resa! Vi hade det absolut grymt! Jag tror också även att jag kommit över min fiskrädsla då jag varit nere i vattnet en hel del och lekt me alla möjliga fiskar, klappar och lekt runt med dom! Detta efter att vi sett både valar, hajar och delfiner i vattnet! Tänka sig!
 
Mer text än så får det bli en annan gång för nu ska jag säga hejdå till mina kära vänner och resekompanjoner. Jodå ni hörde rätt, vi ska splittas nu ett tag framöver. Så dom flyttar idag till Melbourne i några månader och jag, ja jag vet inte vad jag gör.. Om jag stannar här ett tag eller åker vidare jag med om ett tag..
 
 
Vi får helt enkelt se!
 
Pusssssssssssssssssssss!
 
kju








 
 
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka fina bilder Safia, speciellt dina foton under vattnet ! Riktigt kul å se. Sköt om dej nu, hoppas ni 3 sammanstrålar senare. Kram !

Svar: Tack fina du Marie! Ja det hoppas jag med! Kramkram!
Safia

2012-09-04 @ 21:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0