Måndag den 5 Augusti 2013 - GO GO GO!!

Men hej för tusan!!
 
Min kropp värker! SOM BARA DEN HAHA! Efter vandringen i lördags och gymmet igår så värkte min kropp ganska mycket.. En aning mycket träningsvärk skulle jag vilja säga. Men det är fortfarande inget jämfört med vad jag känner nu! Jag och min manager från jobbet gick på ett pass som heter Cardio pushbox kickboxing somtething something! Och jävlar vilket pass det var! Svettades som en gris! Pushade mig själv över min gräns och mycket längre! Trodde faktiskt att jag skulle dö där ett tag men jag kämpade på och gjorde hela passet! Känner mig som en kung nu!! Imorgon ska jag och mitt mongo upp tidigt och gå på en ny hike tillsammans och på kvällen blir det ett step-pass på gymmet igen!
 
Förutom det har jag haft en ganska mysig dag med mys på stranden med min fina och Lunch vid lagoonen. :)
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan ett tag till, kolla på The Big Bang Theory och vila innan jag börjar jobba vid 12.
 
:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0