Söndag den 4 Augusti 2013 - We climbed, we saw, we concurred!

Hejsan!!!

Känner att jag har enorm energi idag!! Igår nämligen så bestämde vi oss för att inte vara bajskorvar helt enkelt! Så vi steg upp i tid på morgonen, städa och tvättade och sen, ja sen.. Vill ni veta vad!!? Vi besteg ett berg! Egentligen ville ju jag bara ha en cool bild med översikt över hela Airlie Beach. Och jag tänkte ju aldrig att det skulle vara en riktig galen 2timmars helvetes hårdträning för rumpan och alla muskler i kroppen. Vilket det var! I och för sig borde jag ha fattat det då det bara är fitnessfreaks som har lagt upp bilder på Facebook och pratat om det..haha!

Hur som haver besteg vi berget och vilken otrolig utsikt det var! (Laddar upp bilder ikväll!) Svettiga som aldrig förr tog vi oss hem igen och efter en dusch gick vi ut på middag. Mitt Mongo till pojkvän har en kompis som precis har öppnat upp en restaurang så dit gick vi! Dreglar bara jag tänker på det!!! Vi båda beställde Surf n Turf vilket är en mega-stek med räkor osv på med potatismos och grönsaker! Pappa du skulle älskat det!!

Sen drog jag iväg och jobbade och efter ca 4-5 timmars sömn väckte mongot mig för gym! Juste ni hörde rätt! Nu jäklar! Så kom precis hem efter en timmes hårdträning på gymmet. Nu blir det att svira om till bikini och dra ner till stranden för ett dopp i havet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0