Fredag den 14 Juni 2013 - Ba-baba-Byron Bay!

Goddag!

Vilken helt jädra underbar dag!! Vi kom ur sängen riktigt tidigt imorse, käka frukost och begav oss sedan iväg till helt otroliga Byron Bay!!

Solen steker idag och hittills har vi varit på den mest östliga punkten i Australien vid en vacker pir som är känd här och sett alla surfare och vågor!!

Nu har vi precis hittat en mysig restaurang att käka lunch på i solen så nu blir det att mumsa innan vi drar vidare!

Underbart!

------------------------------------
*inlägget skulle kommit upp tidigare idag*

Nu är vi hemma igen efter en massa mys på stranden och lite shopping!

Grabbarna lagar mat och jag ligger i soffan och latar mig. :)

Imorgon bitti åker jag till gold coast och hälsar på min otroligt fina vän Simond som flyttat dit! Ska bli superkul.., Gaaah kan inte vänta!

Jaja ha en fin kväll mina små troll därhemma. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0