Hard WORK WORK!

Aloha!

"Ligger i sängen och myser under täcket med en iskall cocacola och en bra rulle.." Förstår ni hur mycket jag önskar att det var sant eller!? Tyvärr är det inte så utan istället sitter jag här på jobbet! Inte så illa heller men att ligga i sängen med en kall cola slår det kan jag ju medge.

Har på detta en fruktansvärd huvudvärk, har haft det i flera dagar, ljus gör ont och även om jag försöker fokusera på något så snurrar det? Lustigt, som att vara ständigt bakfull med en knöl i huvudet?!

Kom ju hem igår vid kvart i 3 men kände inte för att sova så satte på en film vilket slutade med att jag somnade vid 5 istället..

Har inte tagit det lugnt en sekund denna helg? Det skulle jag verkligen dock behövt men istället har jag ju haft en massa kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0