Im here + x-mas feelings

Efter mycket stök och bök med tåget så kom jag fram ändå och det blev som tur var endast 1 timme försenat.

Här är det galet mycket snö!!? Snö så långt ögat kan nå!? Hha jag skojjar verkligen inte heller...:):) Men det är fint och mysigt även om det är kallt.

Här hemma hos mamma är det julpyntat och fint så jag börjar nog allt få lite julfeeling över det hela(!) ändå demma jul. Jag och mamma har suttit och tryckt i oss saffransbullar och olika ostar med kex nu innan maten. Mys!

Åhh..är så trött. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll.. Har totalt sovit ungefär 9 timmar på 3 dagar då det varit full rulle så känner mig rejält sliten. Men men här kommer lite bilder från pyntet. ;)



Kommentarer
Postat av: ELLEN

:)

2011-12-20 @ 21:21:13
URL: http://ellennnss.blogg.se/
Postat av: frida

Juliga bilder :D

2011-12-21 @ 13:00:19
URL: http://cannelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0