Måndag den 12 december

Godmorgon!

Halva tiden gjord innan julafton!!

Just nu tänkte jag gå och leka hund med Gabs. Vi har nämligen bokat in ett yogapass innan jobbet! Det kommer nog allt bli intressant!

Fun 2 know kanske? Första gången jag var på yoga så sa dom "och så intar vi hundpositionen". Jaha tänker jag och ställer mig på alla fyra samtidigt som jag tänker "undra vad alla tycker är så ansträngande med yoga? Det här är ju lätt som en plätt!".... Tji fick jag så fort jag kollar upp och inser att hela salen av människor kollar på mig, några skrattar andra bara kollar på mig som om jag kom från en annan planet. Självklart står hundar tydligen inte på alla fyra som jag utan dom är väldigt akrobatiska...! Men men kul efteråt! Eller...? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0