Mot oändligheten och vidaree!

Igår efter någon timmes jobb satte vi igång med förberedelserna inför kvällen. Hela kontoret gjordes om till en "flygplats/semesterort" då temat var "Moving closer to the sky". Det var kul att se hur alla hade tolkat det! Bland mina vänner var vi, superhjältar, John Blund och exotisk parrot!

Efter mingel blev det superbuffe ala libanesiskt. Över 20 rätter och det var ju så sjukt gott att man helt enkelt åt för mycket...!

Det var väldigt trevligt men nu ska jag sluta skriva och lägga upp bilder istället!




prepping.


Jag och Gabs var likisar haha superhjältar!




Blir sminkad :D




Glada gänget haha!? Vad hände med alla här?











Frida med sitt boardingkort. :)












Jag dör för Vickys sminkning, helt galet ballt! Gabby är grym på det hon gör..(!!!!)


Hoppa in som skalman i sina byxor!?





Och det var allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0