Sj och elefanter!

Att åka med SJ och tro att man ska komma fram i tid är som att tro att elefanter kan flyga med flugvingar.

Tåget står nu nämligen stilla i Ljusdal på grund av något växelfel och om jag gissar rätt blir vi nog stående här ett ba tag till...Varförvarförvarför tog jag inte flyget?!?

Men jag ska nog inte klaga så mycket. Har det faktiskt ganska mysigt här på tåget. Sitter med världens sötaste äldre par. Dom är så otroligt glada och gulliga med varandra. Jättetrevliga också så det är riktigt bra! :D

Nej nu fick vi meddelande om att tåget kanske inte ens får fortsätta! ....*suck*...

Nej vänta nu fick vi börja rulla igen! Hahah!


Kommentarer
Postat av: Helen

Klassiker, är de inte pga av att det är varmt är de pga av de är för kallt!



Usch hoppas du kommer fram snart :)

2011-12-20 @ 13:16:31
URL: http://heleeens.bubbleroom.se
Postat av: Nathalie

Usch ja! :S Jag pendlar varje dag med tåg och det är hemskt!

2011-12-20 @ 15:18:10
URL: http://exa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0