Tisdagdag den 20 december 2011

Godmorgon sunbeams!

Herregud vilken morgon! Jag försov mig (såklart!), så jag fick springa med alla väskor (som en packåsna!) för att hinna! Men det gjorde jag så nu sitter jag på tåget (även om så svettig och väldigt sliten!). :)

Igår efter några korta timmar på jobbet mötte jag upp storebror och pappa för middag och bio. Vi kikade på Sherlock Holmes 2 som var jättebra faktiskt, bättre än den första filmen. Anyway så var det Jättemysigt men det blev lite sent och jag hade inte packat vilket ledde till ännu en nästan sömnlös natt. :)

Jaja det var allt! ÖSD HERE I COME!


En nära vän till mig som jag träffade på bion igår!

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Yeij! Alvin! Jag såg ettan och tvåan flera gånger per dag i somras när jag jobbade som personlig assistent till en kille. Man kan inte få nog av dom filmerna :P

2011-12-20 @ 19:17:05
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0