Söndag den 5 februari 2012 - Last day

Halloj!

Hur mås det där hemma? Här är det gött! Varmt som attan idag också! Det är även den sista dagen i Hua Hin för oss för ikväll så tar vi buss+båt över till Koh phangan! (Vi flyttade fram resan en dag till!) Planen är att vi ska stanna på Koh phangan några dagar för FULLMOON-party(!!) sen efter det se vilka öar vi hinner med men garanterat Koh Tao där det blir dykning. Sen blir det Malaysia, phuket, krabi och som slut kör vi BANGKOK!

Jaja vi körde iaf en sista utgång här i HuaHua igår kväll efter en dag på stranden! Vi har ju en hel lång checklista med saker vi måste göra här i Thailand! Hittills har vi hunnit med en hel del:

- Kissa på Hilton Hotell

- Äta en Binta burger

- Elefantridning

- Köpa ölkläder

- Moppetaxi

- Fiskmassage

- Oljemassage

- Åka tuktuk

- Blivit bästis med en Ladyboy 

- Dricka Coctails på Rod fais gatuvagnsbar (igårkväll)

Vi har en som sagt en hel del kvar på listan och igår checkade vi av det äckligaste (enligt mig)..

- Äta insekt..!

Nu tycker inte Frida att jag checkade av den eftersom jag spottade ut äcklet! Men jag stoppade in den i munnen, tuggade på fanskapet och svalde vad jag tror va halva eller kanske en vinge...




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0