Måndag den 16 juli 2012

Hejhejhej!!

 

Klagade jag sist över inget jobb? Nu kan jag ju iaf berätta för er att den oron är över!

 

Tro på fan att vi har jobbat konstant sedan i fredags med 12-timmars pass.. Väldigt intensiva dagar har det varit då man bara jobbat, sovit och sedan vaknat 1 timme innan avgång till jobbet igen. Typiskt att detta såklart infaller de dagar då det faktiskt är kul och finns saker att göra här i våran mysiga lilla "stad".

 

Men jag ska faktiskt inte klaga för vi har ju fått jobbat, som sagt en hel del de sista dagarna.

 

Kom just precis faktiskt hem från ett nattskift som gick förvånansvärt bra och snabbt!

 

Nu ska jag dra täcket över huvudet och sova! Fast har nog ändå inte riktigt anpassat mig till hundra, det känns ju en aning konstigt att alltid komma hem och lägga sig samtidigt som det blir ljust och alla sömniga ansikten här på hostelet stiger upp för att jobba!

 

Jaja! Godnatt eller godmorgon! Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0