Måndag den 23 juli 2012

Oi mates!

 

Hur är det? Här bara försvinner dagarna och innan iaf jag vet ordet av det så är det en ny vecka igen?! Nu har vi bytt tillbaka till dagsskift igen vilket tog ganska hårt på mig i varje fall.. När man har varit vaken till 5-6 på morgonen i två veckor för att sedan byta och gå upp vid den tiden igen mår inte Safias kropp särskilt bra men det funkar!

 

Idag var vi lediga och när vi har en ledig dag betyder det strand! Så vi tog med våra handdukar och la oss på en vacker vindstilla strand med musik innan våran John också kom och gjorde oss sällskap med sin gitarr!

 

Jag har även bestämt mig för att köra igång med träningen igen.. Vi rör ju aldrig på oss känns det som och här i aussieland åker alla bil vart än dom ska!? Vare sig det är 100m till affären eller 1mil till jobbet.., så gör bilen jobbet haha! Så idag på stranden slängde jag mig i havet och simmade i över en timme tror jag? Härligt och imorgon ska jag försöka ta mig upp ur sängen innan jobbet för en springtur men vi får se hur det slutar!

Ligger nu här i min nya säng i vårat nya rum och ska alldeles strax sluta ögonen. Nemen va(?!), tänker ni säkert? Jodå jag och Frida har flyttat från vårat gamla kära 8-bädds-rum in till ett litet mysigt 4-bädds-rum där det just nu bara är jag och hon som bor! Mysigt och lyxigt känns det att till och med ha egen kyl/frys samt fläkt minsann!! Nej vet ni vad? Ska jag ta mig upp imorgon måste jag sova nu! Godnatt! 

 

Saknar er hemma! Pussspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0